سمپاشي منازل شرق تهران سمپاشي منازل شرق تهران .

سمپاشي منازل شرق تهران

10 واقعيت مهم درباره سوسك ها

10 واقعيت سوسور: آيا واقعا رهايي از گرده افشاني سريع است؟هر كسي كه تا به حال در معرض سوءمصرف سم پاشي سوسك قرار گرفته مشكل مشابهي را متحمل شده است. در ابتدا شما مبارزه را برنده شويد و حشرات را به طور كامل بكشيد، اما بعد از مدتي، آنها در همان نقاط قبل ظاهر مي شوند. چنين حملاتي با فركانس متفاوت رخ مي دهد: سمپاشي سوسك آلودگي مي تواند ماهانه، هر شش ماه يا سالانه را عود كند. چرا اين اتفاق مي افتد؟
دغدغه ما ناشي از كمبود دانش درباره سوسك ها و رفتار آنهاست. در اينجا برخي از حقايق است كه شما را با دانش ارزشمند در برابر اين آفات whiskered.
1. سوسن ها مرغان و مرطوب را دوست دارند. آنها به خصوص در سمپاشي منازل تابستان در مناطق مرطوب فعال هستند. با اين وجود، آنها همچنين مي توانند در آب و هواي معتدل كاملا احساس خوبي داشته باشند و به اين ترتيب دسترسي به رطوبت و غذا دارند كه معمولا در هر خانوار در دسترس هستند.
2. زيستگاه حشرات معمولا توسط تنظيمات آنها تعريف مي شود. اغلب شما در نزديكي فاضلاب و پشت سينك، در نزديكي كوره و هر سيستم گرمايش، و همچنين در آشپزخانه يا حمام خواهيد ديد. آنها همچنين داراي نقاط تاريك و محكم مانند شكاف هاي كف، جعبه سبزي بسته، تخته هاي فلزي شل، سوراخ ديواري، ساندويچ براي مبلمان، سايز تصوير زمينه و غيره هستند.
چگونه خلاص شدن از شر سوسك در آشپزخانه: عكس
3. سوسري عاشق تاريكي و سايه وقتي انسان ها خواب مي بينند، فعاليت آنها افزايش مي يابد. شب را به آشپزخانه بياوريد، چراغ را روشن كنيد و ده ها تن از اين آفات را ببينيد.
4. آنها نفرت انگيز هستند. بر خلاف بسياري از حشرات ديگر، آنها در واقع فسفر مي كنند، بقاياي مواد غذايي، بزاق و پوست خود را در نقاط كمترين دسترسي را ترك مي كنند. اين آوارها مي تواند باعث آلرژي و ساير بيماري هاي ناراحت كننده شود.
5. همانطور كه سوسكها عاشق گرما هستند، از سرماخوردگي بيزارند. هنگامي كه درجه حرارت پايين -8 درجه سانتي گراد مي افتد، آنها شروع به مردن مي كنند. يك روز تهويه شديد در فصل زمستان مي تواند به مبارزه با اين آفات كمك كند. در همان زمان، آنها مي توانند به راحتي زمستان خفيف را در يك مكان گرم نگهداري كنند.
6. سوسك ها بي نظير تغذيه مي كنند. زنان مي توانند تا 45 روز بدون غذا زنده بمانند در حالي كه مردان به غذاي كمي نياز دارند. گاهي اوقات اين باعث كاهش اثرات مسموميت توسط خوراكي و ژل مي شود و نتايج فوري ندارد.
7. سوسك ها در مستعمرات بزرگ زندگي مي كنند و به ندرت آنها را براي غذا مي گذرانند. آنها هيچ سلسله مراتبي دقيقي مانند مورچه ها ندارند و مانند زنبورها سوژه نمي كنند. به عنوان يك قاعده، برخي از دو يا سه خوشه سوسكها در يك آپارتمان زندگي مي كنند. اگر آنها را نابود كنيد حشرات بسيار كمتر در خانه وجود خواهند داشت. آنها "باهم آميخته شدن" با فروودن فرومون، گروهي را در كنار اين "مسيرهاي معطر" قرار مي دهند و مسيرهاي پياده رو را هموار مي كنند.
حقايق سوسك: عكس
8. سوسكها همهچيز هستند اما هنوز هم ترجيحات خاصي دارند. آنها از محصولات حاوي چربي، مواد غذايي خراب و قالب استفاده مي كنند. آنها همه چيز را شيرين و بدبخت، غني از كربوهيدرات ها را دوست دارند. طبق گفته سرويس Woking Environment، آنها نيز بر روي قارچ و مدفوع تغذيه مي كنند. به هر حال، آنها نيز مي توانند مرده خود را مصرف كنند. توليد كنندگان ژل هاي سمي از اين ويژگي براي تحريك واكنش زنجيره اي در هنگام نابودي اين حشرات استفاده مي كنند.
9. سوسك ها نمي توانند بوجود بياورند. آنها فقط مي توانند غذا را شناسايي كنند و چند سانتي متر را جذب كنند. به همين دليل است كه آنها بايد به طور مداوم در اطراف حركت و اميد به طور تصادفي به برخي از غذا ضربه. با اين حال، اگر لانه آنها در نزديكي سطل زباله يا آشپزخانه واقع شود، مسئله حل و فصل مي شود و ممكن است آن را در صورت عدم عرضه كافي غذا وجود نداشته باشد.
10. آنها سريع رشد مي كنند و زنده مي مانند. در طول عمر 170 تا 180 روز، يك گربه زن مي تواند 30-40 تخم مرغ هر 2-3 هفته تخم گذاشته شود. به اين ترتيب، جمعيت سوسك ها مي تواند 27 بار در يك سال افزايش يابد!


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۴۵:۰۵ توسط:گروه سمپاشان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :